اس ام اس زیبا و عاشقانه تبریک عید نوروز سال ۹۵

آمار مطالب

کل مطالب : 137
کل نظرات : 3

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 106
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 644
بازدید سال : 3163
بازدید کلی : 124801

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روزوشب و آدرس ruzshab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 106
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 644
بازدید کل : 124801
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : امین
تاریخ : دو شنبه 24 اسفند 1394
نظرات

آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری, آغاز روزایی باشد که آرزو داری

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

پر شد از بوی گل

کوچه ها

خانه ها

باز آغاز شد رقص پروانه ها

باز هم پهن شد سفره هفت سین

سبز شد

سرخ شد

هر کجای زمین

عیدت مبارک عشقم

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

و بر آمد بهاری دیگر
مست و زیبا و فریبا ، چون دوست
سبدی پیدا کن ،
پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست :
پیک نوروزی و شادی بر دوست!

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

یک عالمه عطر بید ، تقدیم تو باد

تبریک بسی شدید ، تقدیم تو باد

تنها دل و قلوه‎ایست دارایی ما

این هم، دم صبح عید ، تقدیم تو باد

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

فرشته دوست داشتنی بهار مبارک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

زلال ترین شبنم شادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم

نه برای امروزت ، بلکه برای فردای هر روزت . . .

عیدت مبارک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

زندگی وزن نگاهی است که در خاطر ما می ماند.نوروز جشن نکوداشت نگاه تو ست پس نوروز بر تو فرخنده باد

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

امسـال بهــاری تــر از آن اســت تو هرچند ببینی

آراسته با ســوره ی کـــوثر؛شده یــکتای نــگینی

با دیدن سـرسـبزی این خاک که پیداست نوشتم

انــگار تکانـدست کسی چــادر خــاکی بـه زمینی

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

نوروز هیچ عیدی ای برایم ارزشمند تر از  حضورتو  نیستعیدی ما یادت نره

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

و انتهای این قصه‌ی سرد و سفید

همیشه سبز خواهد بود

تا رسیدن سال نو ، تنها یک سلام خورشید باقی ست

هزاران تبریک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

با تو از خاطره ها سرشارم.جشن نوروز تو را کم  دارم.سال تحویل دلم می گیرد با تو تا آخر خط بیدارم

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

سال تحویل شد و من

تمام دلتنگی هایم را

به جای تو

در آغوش می کشم

چقدر جایت میان بازوانم خالیست

نوروز مبارک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

عیدی است برای تو

نوروز مبارک

 


اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

برای عیدی امسالت

یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را

و یک شاخه نیلوفر

سال تحویل میشود

و من برایت لبخند می زنم

نوروز مبارک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید

واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد

دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید

نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید

تا برایت پیام شادباشی بنویسم

نوروز مبارک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

برای عیدی امسالت

یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را

و یک شاخه نیلوفر

سال تحویل میشود

و من برایت لبخند می زنم

نوروز مبارک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

آرزو دارم نوروزی که پیش رو دارید،

آغاز روزهایی باشد که آرزو دارید

نوروزتان مبارک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود!

من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم

نوروزت مبارک بهترینم

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

لحظه های هستی من از تو پر شده ست
در تمام روز
در تمام شب
در تمام هفته
در تمام ماه
در تمام سالی که گذشت
نازنین من نوروز مبارک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

یک سلام قشنگ تقدیم به کسی که نامش در بهار من،

یادش دراندیشه من و محبتش درقلب من ودیدارش آرزوی من است

عیدت مبارک عزیزترینم


اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

تقدیم به همسر عزیزم که همواره بدی های من را با دل و جان به صبر طی میکند و همیشه روح بلندش من را شگفت زده می کند. همسر عزیزم عیدت مبارک …

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

می دانی ؟

این بهارها فقط می آیند

آغازشان اما با آمدن توست !

عیدت مبارک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

همسر عزیزم امیدوارم که سال نو سالی توام با سلامت و تندرستی برای تو نازنین باشه و مثل همیشه در کارها و اهدافت موفق باشی ( آرزومند آرزوهای زیبایت همسر تو …. )

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

شب را

در می نوردم

و ز تاریکی گریزی ندارم

می دانم روشنایی در راه است

و فانوس عالم گونت

روشنی مهتاب

به تن دارد

نوروز مبارک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

 ﺳﻨﮕﯽ ﺷﺪﻥ ﺩﻟﻢ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺳﯿﻦ ﺳﻔﺮﻩ ﯼ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ !

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

عیدت مبارک گلم  با صد هزار تا بوسه
عشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید

واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد

دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید

نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید

تا برایت پیام شادباشی بنویسم

نوروز مبارک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

همسر عزیزم سال نو مبارک … عزیزم از این که در سال قبل نیز مثل همیشه در کنارم بودی و اون وجود حامی و مهربونتو همیشه کنارم حس میکردم ازت ممنونم و این عید رو بهت تبریک میگم شادی و سلامتی و موفقیت برات آرزومندم

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

شب را در می نوردم
و ز تاریکی گریزی ندارم
می دانم روشنایی در راه است
و فانوس عالم گونت
روشنی مهتاب به تن دارد
نوروز مبارک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

مهربان من

درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزیجاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و ازادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی ارزومندم

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

چه اعجازیست بهار لب هایت !!!
با هر بوسه که میکاری ، گونه هایم گل می دهد …

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

جشن است که نوروز به پا خاسته است.شادی و سعادت جهان ان تو باد.از هر دو جهان فقط تو را می خواهم

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

عید شما مبارک…
دمب شما سه چارک …
عیدی ما کجا رفت..؟
سال نو بر همسرم مبارک …

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

این بار می خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم

سبزه را با یاد روی سبزه ات

سمنو به یاد شیرینی لبخندت

سایه دانه به رنگ چشم هایت

سرکه با یاد ترشی مهربانیت

سیب با یاد تردیه گونه هایت

سکه با یاد درخشش قلبت

سیر با یاد تندی کلامت

با همه خوبی ها و بدی هایت …. دوستت دارم

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطرههای باران طلایی رنگند
از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

برای عیدی امسالت

یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را

و یک شاخه نیلوفر

سال تحویل میشود

و من برایت لبخند می زنم

نوروز مبارک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو،
روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به
همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «عشقمون»

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

 هفت سینم سین سیمایت را کم دارد !

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

نوروز ایین رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

بی تو آرزو میکنم لحظه سال تحویل هیچگاه نرسد

امسال بدون تو نوروز برایم مفهومی ندارد

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

حافظ گشوده ام، وچه زیباست فال تو
حتما قشنگ میشود امسال حال تو
با آن زبان فاخر و ایرانی اصیل
فرخنده باد روز و شب و ماه و سال تو

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

لحظه های هستی من از تو پر شده ست

در تمام روز

در تمام شب

در تمام هفته

در تمام ماه

در تمام سالی که گذشت

نازنین من

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

دل من پیش تو عشق من خنده تو
فکر من چهره تو امید من نگاه تو
جون من فدای تو بدون که عید شده ومن
اولین کسی هستم که سال نو را به شما تبریک میکویم.

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

شاید امسال دست در دست بهار آمدی
در را باز می گذارم
اگر لحظه تحویل خواب ماندم ، بیا داخل ، کسی نیست ؛ بیدارم کن !

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

لحظه ای که سال تحویل می شه

تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی

کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه

سال نو مبارک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

پیام نوروز این است
دوست داشته باشید و زندگی کنید
زمان همیشه از ان شما نیستپس دوستت دارم بهترینم
نوروز مبارک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

به تو سوگند و به ناز گل سرخ و به پروانه که در عشق فنا می گردد :
زندگی زیبا نیست!
آنچه زیباست تویی ، همسرم سال نو مبارکــــ…!

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

تکان می دهد خانه را سالی که می آید …
سرگرمیِ خوبیست : تو عکسِ قابت را و من قاب عکست را عوض می کنم و آغاز می شود سال تنهایی !

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

تقویم امسال من باز هم سپید ماند…
اتفاق ها منتظر تو اند !

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

ماه من چهره برافروز که آمد شب عید
عید بر چهره چون ماه تو می باید دید
نوبت سال کهن با غم دیرینه گذشت
سال نو با طرب و غلغله شوق دمید

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و ازادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی ارزومندم

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

چند سال و چند عید باید از عمر تو بگذره تا آدم بشی؟
یک سال از عمرت گذشت، ولی باز تو همونی که بودی

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

تو باشی و هوای بهار و من
قدم به قدم فدایت می شوم
تو باشی ، از لحظه های دلتنگی جلو می زنم
به تمام درهای بسته دهن کجی می کنم
به بن بست ها ، به خیابان هایی همه با یک نام …
دوست دارم تو باشی و من نشانی ها را گم کنم ، راه خانه را هم ندانم تا همه بفهمند برای من کم حواس خانه آن جاست که تو باشی و من قدم به قدم فدایت شوم

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می اورد
پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

برایم مثل همین “بهار” می مانی
آمدنت را همیشه تحویل میگیرم …

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

منی که هر نفس تو را به خاطر می آوردم ، حالا باید در نبودنت چگونه این سال کبیسه را سر کنم ؟؟؟
بغضم را همان ماهی فروشی میفهمد که در لحظه های تحویل سال ، ماهی های مانده در ظرف را نگاه میکند !
آری من خسته ام از نبودنت ، نداشتنت و باز لبخندی تلخ و عکسی که ربان مشکی دارد و در کنج اتاقم با لبخندی سعی دارد امیدی هرچند واهی به من ببخشد …

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

بوی نو شدن می آید ولی تو همیشه رفیق کهنه من بمان !

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

به لباسهایی فکر می کنم که خریده ام
اما تو نیستی که ببینی …

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

لحظه ای که سال تحویل می شه
تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی
کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه
سال نو مبارک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

شیشه می شکند و زندگی می گذرد
نوروز می اید تابه ما بگوید تنها محبت ماندنی است پس دوستت دارم چه شیشه باشم چه اسیر سرنوشت

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

سال تحویل شد و من

تمام دلتنگیهایم را

به جای تو

در آغوش می کشم

چقدر جایت میان بازوانم خالیست

نوروز مبارک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵

نوروز پیامبر مهر است که مرا وامی دارد تنها به خاطر تو دوست داشتن را یاد بگیرم

مهربانم سال نو مبارک

اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵


تعداد بازدید از این مطلب: 190
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به آب و آتش امتیاز دهید