دانلود بازی کلش اف کلنز Clash Of Clans 8.67.8

آمار مطالب

کل مطالب : 137
کل نظرات : 3

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 12
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 550
بازدید سال : 3069
بازدید کلی : 124707

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روزوشب و آدرس ruzshab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 550
بازدید کل : 124707
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
نظرات

clash-of-clans-hack-download

Clash Of Clans یکی از بهترین بازی های اندروید است که در این بازی شما باید از سرزمین خود دفاع کنید. برای این کار باید یک لشکر تشکیل دهید. البته برای تشکیل لشکر و سپاه خود به سرباز نیاز دارید. برای بدست آوردن سرباز به جمعیت، برای داشتن جمعیت به غذا و … نیاز دارید. این یک چرخه ای است که شما باید به خوبی و به موقع آن را هدایت کنید. شما در جریان بازی می توانید به قبیله های دیگر حمله کرده و سرزمین خود را گسترش دهید. این بازی دارای گرافیک بالا، صدا گذاری های جذاب و گیم پلی بسیار روان می باشد. این بازی آنلاین می باشد. در نسخه جدید بازی، آیتم های مربوط به جشن کریسمس حذف شده اند و بازی به حالت نرمال خود بازگشته است.

 
برخی از ویژگی های 

– امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن
– امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها
– امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها
– امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف
– امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان
– امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها
– دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

  • تغییرات شیلد و حمله : دیگر اگر تاون هال شمارو نابود کنند شیلد دریافت نمیکنید همچنین در زمانیکه شیلد دارید میتوانید اتک بزنید فقط هر اتک از زمان شیلد شما کسر میکند مثلا اتک اول ۳ ساعت از شیلد شما کسر میکند.
  • محافظت دهکده : محافظ دهکده یک چیز جدید است که به بازی اضافه شده است، هنگامی که شیلد شما تمام میشود به مدت ۱۵ دقیقه تا ۳ ساعت از شما دربرابر اتک خوردن محافظت کند.
  • افزایش فضای زمین، افزایش زمان اتک و افزایش زمان حملات : فضای زمین بازی از ۴۰*۴۰ به ۴۴*۴۴ افزایش میابد و همچنین زمان حملات ۳۰ ثانیه افزایش میابد، روز آماده سازی جنگ وار به ۲۳ ساعت کاهش میابد.
  • دونیت اسپل-دونیت کردن اسپل-منوی جدید کلن: برای کلن منوی جدیدی آورده شده است، مقدار و چیزی که دونیت میکنید یا دریافت میکنید نمایش داده میشود و همچنین از این پس میتوانید اسپل دارک دونیت کرده و ریکوئست کنید.
  • ویزاردتاور لول ۹-مخزن طلا لول ۱۲-مخزن اکسیر لول ۱۲ : افزایش ظرفیت مخازن طلا و الکسیر،تغییر طراحی تاون هال ۱۱،ویزار تاور لول ۹ ،مخزن طلا لول ۱۲،مخزن الکسیر سطح ۱۲،لابراتور لول ۹
  • دفاعی اضافه تاون هال ۱۱ : اضافه شدن یک آرچرتاور،ویزارد تاور،کنون و ایکس بو اضافه به تاون هال ۱۱ و سطح ۱ اسپل یخ (Freeze Spell) را از این پس در تاون ۹ میتوان باز کرد.
  • مینیون لول ۷ : مینیون ۷ را می توان در تاون هال ۱۱ در لابراتوری لول ۹ ارتقا داد.بوست قهرمان ها، باراکس و اسپل فکتوری با ۵ جم برای ۱ ساعت.
  • ویچ لول ۳ : اضافه شدن ویچ لول ۳ به تاون هال ۱۱ ، با هر ضربه ویچ ۱۰ اسکلت بیرون می آید ، کاهش هزینه سرچ در تاون هال ۱۰ از ۱۰۰۰ سکه به ۹۰۰
  • دونیت اسپل در کلن-تخریب تاون هال ۱۱ : دو دست آورد جدید تاون هال ۱۱ – پاداش برای تخریب تاون هال ۱۱ و دفاعی جدید آن و دریافت جم برای دونیت اسپل در بخش دستاوردها
  • هیروی جدید GRAND WARDEN : هیروی جدید GRAND WARDEN به معنای (سرپرست بزرگ) نام دارد در ۲۰ لول میتوانید آن را با اکسیر بسازید و ارتقا دهید و روی دوحالت هوایی و زمینی قابل تنظیم است.
  • دفاعی جدید : دفاعی جدید درواقع همان هیرو است درحالت دفاعی! دفاعی جدید Grand Warden همان هیرو است که هنگام مشاهده نیروهای دشمن به صورت مجسمه درمیاد و از دهکده دفاع میکند همچنین حتی از دیگر ساختمان های شماهم دفاع میکند.
  • دفاعی جدید : دفاعی جدید که توپخانه عقاب Eagle Artillery نام دارد که در تاون هال ۱۱ موجود است، محدوده دفاع آن نامحدود است و کل نقشه شمارا دربر میگیرد، فقط هنگامی فعال میشود که حمله کننده حتما بخش مشخصی از سزبازانش را در نقشه شما پیاده کند. در هنگام دفاع توپ هایی شعله ور به آسمان پرتاب میکند که به سربازان دشمن از آسمان برخورد میکند.

لینک های دانلود :

download دانلود مستقیم

size حجم فایل :  56.03 مگابایت

size ورژن : اندرويد 4.4 و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : Download0098


تعداد بازدید از این مطلب: 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به آب و آتش امتیاز دهید